Pracovní doba je dle objednávek.
Služby si můžete objednat:
Objednané termíny všech služeb považujte za ZÁVAZNÉ!
V případě, že chcete termín ZRUŠIT nebo ZMĚNIT (z jakéhokoli důvodu, včetně zdravotních a jiných), dejte mi, prosím, vědět co NEJDŘÍVE (nejpozději však 24 hodin předem). Pokud termín zrušíte nebo změníte méně než 24 hodin před začátkem, vyhrazuji si žádat storno poplatek ve výši 50 % z domluvené sjednané ceny. Rozhodující je čas telefonátu, doručení SMS zprávy nebo doručení e-mailu. Storno poplatek nebude účtován, pokud v domluveném termínu za sebe naleznete náhradu.
Subjektem mimosoudního řešení podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, je Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát – oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2. Veškeré podrobnosti k mimosoudnímu řešení jsou uvedeny na stránkách České obchodní inspekce: www.coi.cz, www.adr.coi.cz, e-mail: adr@coi.cz. Spotřebitel může využít rovněž platformu pro řešení sporů on-line, která je zřízena Evropskou komisí na adrese: https://ec.europa.eu/consumers/odr/.
Více naleznete v obchodních podmínkách.