INSTRUKCE – KONZULTACE

1) Termín konzultace si rezervujte ZDE

Termín, prosím, rezervujte minimálně za 7 dní, jelikož po tuto dobu budete vyplňovat záznamový list (více informací níže).

Při rezervaci termínu v rezervačním systému, uveďte do poznámky, jakou formu konzultace preferujete:

1. online přes ZOOM -> odkaz Vám zašlu den před konzultací.

2. osobně – u vás doma, v kanceláři s klidným prostorem, restauraci, kavárně -> prosím, uveďte adresu.

2) Vyplňte dotazník před konzultací ZDE

Dotazník vyplňte nejpozději 24 hodin před termínem konzultace!

3) Záznamový list- návod

Pro vhodně sestavený plán Vaší změny je velmi důležité znát dosavadní návyky a zvyklosti, jak v oblasti stravování, pohybové aktivity i odpočinku. Rozhodně neměňte na tento týden jídelníček, ani režim – vše dělejte stejně jako doteď. Změny uděláme až poté. 

Stáhněte si záznamový list a…

1. tištěná forma – vytiskněte a zapisujte vše přímo do papírů.

2. zapisování do pdf – otevřete pdf -> klikněte na horní liště na „podepsat“ -> „vyplnit a podepsat“ -> klikněte na místo, kde chcete psát -> zapisujte odpovědi do pdf. Nezapomeňte si po zapsání soubor ULOŽIT!

stáhnout záznamový list (pdf)

stáhnout záznamový list (word)

 

INFORMACE K ZÁZNAMOVÉMU LISTU

Pokud pracujete na směny, zkuste zde zahrnout všechny Vaše směnné možnosti. Pokud pracujete na denní a noční, tak aby byl záznam jak z denní směny, tak z noční směny, tak ale také z volného dne (když děláte na ranní, odpolední, noční, zkuste psát jídelníček třeba 3 týdny, ale z každého týdnu pouze 2 dny a 1 den věnujte Vašemu volnému dnu). 

1) Jídelníček:

  • čas – vždy si zapište čas, v kolik jste dané jídlo konzumoval/a, případně můžete zapsat i přesný čas od kolika do kolika jste dané jídlo jedl/a,
  • jídlo – zde napište, co jste jedl/a, 
  • množství – samozřejmě zde mě zajímá gramáž případně objem, pokud to nevíte s jistotou, zkuste odhadnout, nebo napište půl talíře, čtvrt talíře, půlka skleničky,
  • činnost při jídle – zda jste u jídla seděl/a, šel/a, povídal/a si s někým, atd.,
  • hlad po jídle – stačí napsat, zda jste po daném jídle měl/a stále hlad či ne.

2) Pitný režim:

  • množství tekutin – zapisujte průběžně během dne každou skleničku,
  • jaké tekutiny – napište vše, co během dne vypijete (voda, minerálky, džusy, čaje, káva…),
  • alkohol (jaký, kolik) – kolik jste za den vypil/a alkoholu a o jaký alkohol se jednalo – určitě zapište vše, alkohol má vysokou energetickou hodnotu a může být tím pádem velkým problémem, např. při hubnutí (samozřejmě, pokud se neobejdete bez skleničky, něco vymyslíme).

3) Pohybová aktivita během dne:

  • druh – o jaký pohyb šlo (procházka, rychlá chůze, běh, kolektivní hry…), napište vše, co jste dělal/a,
  • délka – jak dlouho jste danou aktivitu vykonával/a.

4) Odpočinek, spánek:

  • délka spánku – jak dlouho jste spal/a,
  • délka odpočinku – kolik času jste během dne věnoval/a odpočinku.

DŮLEŽITÉ – vyplněný záznamový list je nutné zaslat nejpozději den před konzultací (online i osobní) na e-mail karolina@zdravyzivotskarolinou.cz

4) Záznam z měření (InBody, Tanita) / domácí měření

Máte-li možnost nechat si udělat diagnostiku složení těla na přístroji InBody nebo Tanita, velmi doporučuji toto měření absolvovat. Výsledky prosím naskenujte a zašlete mi je na e-mail karolina@zdravyzivotskarolinou.cz, abychom se měli při konzultaci od čeho odrazit.

Nemáte-li možnost diagnostiky složení těla, tak se prosím změřte a zvažte doma a na konzultaci se vás budu ptát na výšku, váhu, obvod hrudníku, pasu, boků, paží (pravá i levá) a stehen (pravé i levé). Pokud nevíte, kde přesně měřit, tak si připravte krejčovský metr na konzultaci a provedeme měření společně.

Pokud se sejdeme na konzultaci osobně, nabízím vám provedení diagnostiky složení těla zdarma. Více informací naleznete ZDE (přečtěte si část Jak bude diagnostika probíhat? a především část DŮLEŽITÁ PRAVIDLA PŘED MĚŘENÍM).

SHRNUTÍ

CO JE POTŘEBA UDĚLAT PŘED KONZULTACÍ

1. Rezervovat si termín konzultace +  uvést do poznámky, jakou formu preferujete

2. Vyplnit dotazník před konzultací

3. Vyplňovat 7 dní záznamový list + zaslat nejpozději den před konzultací na e-mail karolina@zdravyzivotskarolinou.cz

4. Zaslat na e-mail karolina@zdravyzivotskarolinou.cz výsledky diagnostiky složení těla nebo se změřit a zvážit doma a mít připravené hodnoty na konzultaci (pokud se sejdeme osobně, automaticky počítám s tím, že diagnostiku složení těla provedeme na místě)